اخراج سریع‌السیر حقدوست از باشگاه/ فوری: دخالت شهریاری به سود نکونام!

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 00:57
هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رییس هیئت مدیره استقلال در صحبتهایی کوتاه اما رسمی به اتفاقات امروز استقلال واکنش نشان داد.

احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، گفت: 
هیات مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد.

وی با اشاره به اظهارت اخیر برخی افراد در خصوص جواد نکونام توضیح داد: 
قطعا این رفتار مورد قبول هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و در این خصوص مدیرعامل محترم باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

احمد شهریاری با اشاره به دیدار حساس استقلال در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تاکید مجدد بر حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه رفتار حاشیه ساز برای مجموعه تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران باشگاه گفت: 
امید است هواداران باشگاه استقلال با هوشمندی و ذکاوت در این مقطع حساس با پرهیز از حواشی کاذب با همدلی و اتحاد به دنبال کسب موفقیتی بزرگ باشند تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی حساس پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگ است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.