رنس ۱-۱ پاری سن ژرمن/ ستاره ژاپنی شب انریکه را خراب کرد

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 01:07
سریال پیروزی‌های پاری سن ژرمن با تساوی ۱-۱ مقابل رنس به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در هفته پنجم لیگ یک فرانسه مهمان رنس بود و در حالی‌که به صورت کامل مالک توپ و میدان بود و ۷۸ درصد مالکیت توپ را برعهده داشت، در نهایت به تساوی ۱-۱ دست یافت و نتوانست نوار پیروزی‌هایش را ادامه دهد.

بازی را پاری سن ژرمن بهتر آغاز کرد اما رنس بود که توانست گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه ۹ بازی روی حمله‌ای و در شلوغی محوطه جریمه کیتو ناکامورا به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

2084535

پس از این گل رنس کاملا عقب کشید و پی‌اس‌جی برای زدن گل مساوی حملات پرتعدادش را آغاز کرد. یکی از جدی‌ترین موقعیت‌ها در دقیقه ۲۱ بود شوت لی کانگ این بود که با واکنش دروازه‌بان دفع شد.

پس از آن شوت کولو موانی هم در نیمه اول با سیو زیبای دروازه‌بان مواجه شد تا در پایان نیمه اول بازی تیم میزبان باشد که برنده به رختکن می‌رود.

نیمه دوم را هم پی‌اس‌جی بهتر آغاز کرد و پس از چند حمله پشت سر هم، عثمان دمبله در دقیقه ۶۸ حساب کار را مساوی کرد. او روی پاس ژوائو نوس در زاویه بسته به توپ رسید و توپ را وارد دروازه کرد.

2084536

در ادامه این بازی شاگردان لوئیس انریکه تلاش زیادی کردند تا گل برتری را به ثمر برسانند اما رنس به خوبی از یک امتیازش دفاع کرد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.