تمجید مودریچ از مهاجمان رئال: خیلی خوبن!

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 01:19
لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، می‌گوید از برتری تیمش مقابل اسپانیول‌ و ذهنیت آن‌ها برای گلزنی بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته ششم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 4-1 حریفش را شکست داد. در این دیدار رئال با گل به خودی تیبو کورتوا عقب افتاد و سپس با گل‌های دنی کارواخال، رودریگو، وینیسیوس و کیلیان امباپه برنده شد.

لوکا مودریچ پس از این بازی به تلویزیون رئال مادرید گفت:"ما بازی خوبی انجام دادیم، به خصوص در نیمه اول. درست است که در نیمه اول برای گلزنی سخت تلاش کردیم، اما خیلی موقعیت خلق کردیم، به همین دلیل در نیمه دوم گل زدیم، این بازی به ما اعتماد به نفس می‌دهد چون نکات زیادی برای پیشرفت به دست آوردیم. ما بازی بسیار خوبی دیدیم، تیم خیلی خوب بازی کرد، نمی‌دانم بهترین بود یا نه، اما ما یک بازی عالی انجام دادیم و می‌توانیم خوشحال باشیم، اما باید ادامه دهیم."

گل‌های نیمه دوم؟
ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم به دلیل آمادگی بدنی و کیفیت و به دلیل اینکه خیلی سریع پاسکاری کردیم، تسلیم نشدیم و در نهایت این پیروزی را به ما هدیه داد.

وضعیت خودت؟
خیلی خوب است، خیلی خوشحالم که 90 دقیقه بازی کردم، از نظر جسمی و روحی احساس بسیار خوبی دارم. ما جای پیشرفت زیادی داریم.

2084546

38 بازی بدون باخت در لالیگا؟
این خیلی چیزها را نشان می‌دهد، نباختن در این تعداد بازی، اتفاق خوبی است اما باید به راه خود ادامه دهیم. این درمورد کیفیت، شخصیت و تعهد تیمی است.

خط حمله رئال مادرید؟
آن‌ها بازیکنانی در سطح جهانی هستند، ما از حضور آن‌ها در تیم بسیار خوشحالیم، خیلی خوب کار می‌کنند اما همه ما می‌توانیم بیشتر پیشرفت کنیم، این مسابقه می‌تواند به همه ما اعتماد به نفس بدهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.