ماموریت فرعی تراکتور در خاک خرم آباد

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 03:51
تراکتور عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را فعلا از دست رفته می‌بیند.

به گزارش "ورزش سه"، شروع تهاجمی سرخپوشان تبریزی در فصل جدید آنها را به بهترین خط حمله لیگ برتر در چهار هفته ابتدایی تبدیل کرد اما در شروع هفته پنجم پیروزی ملوان برابر شمس آذر باعث شد تا شاگردان مازیار زارع از حریف تبریزی خود سبقت بگیرند و آمار خود را به هشت گل زده افزایش بدهند.

حالا اما تراکتور با توپ پر و حضور تمام مهاجمان خود به خرم آباد سفر کرده تا با فراموشی ناکامی ذوب آهن و کسب یک برد پرگل، نظیر آنچه در قطر به دست آمد، دوباره به صدر جدول گلزنان بازگردد. البته فراموش نکنید که احتمالا خیبر در دفاع سرسخت‌تر، فشرده‌تر و منسجم تر از الوکره خواهد بود و تیم تراکتور کار چندان آسانی برای شکستن سد دفاعی سبزپوشان خرم آبادی نخواهد داشت.

2084408

با این حال تراکتور با برنامه‌های هجومی دراگان اسکوچیچ امیدوار است متوسط دو گل زده در هر بازی را حفظ کند. اسکوچیچ در تیم ملی و پیش از آن صنعت نفت، فولاد و ملوان نشان داد که چه علاقه وافری به حمله دارد و حالا در تراکتور هم با حضور ستاره‌های بزرگ ایده‌های مختلف برای ساختن خط حمله آتشین را پیگیری می‌کند.

2084407

پرسپولیس فصل گذشته نشان داد که بهترین خط حمله لیگ می‌تواند بالاتر از بهترین خط دفاع قهرمان شود و حالا همین تناقض، اسکو را برای پیگیری مجدانه ایده‌های خود مطمئن کرده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.