اونانا: سیوهایم مهم نیستند، باید برنده می‌شدیم

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 05:47
آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید بابت سیوهایی که مقابل کریستال پالاس داشته خیلی خوشحال نیست.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و به تساوی 0-0 دست پیدا کرد.

در این دیدار که شیاطین سرخ حملات زیادی روی دروازه حریف داشتند، به لطف دبل سیو آندره اونانا موفق شدند دروازه خود را بسته نگه داشته و بدون دریافت گل به یک امتیاز برسند.

آندره اونانا در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در مورد دبل سیو خود مقابل ادی انکتیا و اسماعیل سار گفت: "فکر نمی‌کنم آنقدر مهم باشد چون ما برنده نشدیم. ما باشگاه بزرگی هستیم. وقتی به یک ورزشگاه دیگر می‌رویم، جاه‌طلبی زیادی داریم که برای پیروزی تلاش کنیم. برنده نشدیم اما برای عملکرد کلی و فداکاری هم‌تیمی‌هایم خوشحالم چون به نظرم بهتر از حریف بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه گل نزدیم. سخت است که با یک امتیاز این بازی را ترک کردیم چون شایسته برد بودیم."

2084443

"فکر می‌کردی در این بازی گل می‌زنید؟"

"راستش، بله. من اینطور فکر می‌کردم. گاهی اوقات در فوتبال نمی‌توان همه چیز را کنترل کرد. ما به گلزنی نزدیک بودیم، شانس‌های بیشتری داشتیم و در جریان بازی به همبازیانم ایمان داشتم. امروز دو بار به تیر افقی ضربه زدیم و امیدوارم در بازی‌های آتی گل‌های زیادی بزنیم."

"شانس گل‌های کریستال پالاس؟"

"به نظرم ما بهتر از آن‌ها بودیم. در‌ واقع اینطور فکر می‌کنم که خیلی بهتر بودیم. ما شانس بیشتری نسبت به آن‌ها داشتیم. در طول بازی بهترین موقعیت‌ها را داشتیم. البته که آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند، اما ما خیلی بهتر از آن‌ها بودیم."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.