ربودن پرستار حیوانات خانگی برای مرگ یک گربه

مشرق نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 07:41
زن میانسال که گربه‌اش را به یک پرستار حیوانات خانگی سپرده بود وقتی متوجه شد گربه اش مرده، با این تصور که پرستار مقصر است نقشه انتقام از او را طراحی و اجرا کرد.

به گزارش مشرق، بامداد ۶ شهریور، مرد جوانی در حال عبور ازحاشیه پل ولایت بود که متوجه یک خودروی پژو کنار خیابان شد که در صندوق عقبش نیمه باز بود.

مرد جوان وقتی از روی کنجکاوی به خودرو نزدیک شد با دیدن دختر جوانی که دست و پا بسته داخل صندوق عقب خودرو بود موضوع را به پلیس خبر داد.

دختر جوان در نخستین تحقیقات به پلیس گفت: من بلاگرم و در اینستاگرام تبلیغات می‌کنم، از سویی حیوانات خانگی افرادی را که قصد رفتن به مسافرت دارند نگهداری می‌کنم. تابستان سال گذشته زن میانسالی دو گربه‌اش به نام‌های پونی و گارفیلد را نزد من گذاشت تا برای دو هفته از آنها نگهداری کنم. اما یک هفته بعد پونی مریض شد او را به دامپزشکی بردم اما به خاطر بیماری‌ای که داشت فوت کرد. زمانی که زن میانسال از مسافرت برگشت و از فوت گربه‌اش مطلع شد مرا مقصر دانست و گفت گربه‌ام سالم بود اما تو از او بخوبی نگهداری نکردی. از آن روز به بعد او مدام با تماس و پیامک تهدید و برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد و می‌گفت گربه دیگرش گارفیلد هم مریض شده و همه اینها تقصیر توست.

تا اینکه روز ۵ شهریور یک نفر در اینستاگرام به من پیام داد و از من خواست گربه‌هایش را به مدت سه هفته نگهداری کنم. من هم برای بستن قرار داد راهی خانه او در جنوب تهران شدم اما به محض ورود به خانه همان زن میانسال را با دو مرد دیدم. آنها به زور دست و پایم را بستند و مرا شکنجه دادند. بعد هم از من فیلم سیاه گرفتند و طلا، گوشی موبایل و وسایل با ارزشی را که همراهم بود سرقت کردند.

آنها می‌خواستند از خانواده‌ام ۱۰۰ میلیون تومان بگیرند. می‌گفتند به تو تجاوز کرده و بعد هم تو را می‌کشیم و جسدت را در بیابان رها می‌کنیم. اما وقتی همسایه آنها متوجه سر و صدای من شد و مقابل خانه آمد و مرا با حالتی وحشت زده و پریشان دید به او گفتند من عقب مانده ذهنی هستم و مشکل روانی دارم. با این حال بعد از رفتن همسایه آنها از ترس مرا داخل صندوق عقب خودروام انداخته و کنار خیابان رها کردند.

انتقام گیری عجیب

با اعتراف دختر جوان تحقیقات به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان موفق شدند یکی از متهمان را دستگیر کنند.

آرش پسر جوان در تحقیقات گفت: از مدت‌ها قبل با زن میانسال آشنا بودم. او با من تماس گرفت و ماجرای تلف شدن گربه‌اش را تعریف کرد و از من خواست کمکش کنم تا از دختر پرستار انتقام بگیرد. من هم به دوستم موضوع را گفتم و با هم این نقشه را اجرا کردیم.

با اعتراف پسر جوان به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای دستگیری زن میانسال و مرد همدستش ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.