لوبه و ستاره ایرانی: پیش‌فصل رویایی تمام شد

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 08:45
یاران پوریا حسین خانزاده بازی آخر پیش فصل خود را بردند.

به گزارش "ورزش سه"، در روز بازگشت رسمی مارکو پودراشچانین به جمع قرمز و سفیدها، تیم لوبه تقویم پیش‌فصل خود را با موفقیت در یک بازی دوستانه مقابل مودنا به اتمام رساند.

تیم لوبه در این مسابقه توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مودنا به برتری برسد. در این دیدار لوبه ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد و مودنا نیز تنها گیم سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کرد.

در این دیدار آدیس لاگومژیا، قطر پاسور ترکیه‌ای لوبه، پانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد. پوریا حسین خانزاده، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه لوبه نیز در مدتی که در زمین که حضور پیدا کرد دو امتیاز به‌دست آورد.

بدین ترتیب لوبه با این برد پرونده بازی دوستانه خود را بست و حالا خود را برای هفته اول سوپر لیگای ایتالیا آماده خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.