برای تیم ملی جان می دهم/آرزو دارم مادرم من راروی سکوی جهانی ببیند

خبرگزاری مهر یکشنبه 01 مهر 1403 - 09:01
کشتی گیر جوان و آینده دار مقاومت البرز با تاکید بر این که برای تیم ملی از جان مایه خواهد گذاشت گفت: آرزو دارم مادرم من را روی سکوی جهانی ببیند و از خوشحالی پر بکشد.

محمد حیدری کشتی گیر باتکنیک باشگاه مقاومت البرز که در وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت می کند و در دو هفته ابتدایی لیگ برتر تنها پیروزی تیمش را رقم زده است، در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: من سرباز باشگاه مقاومت البرز هستم و افتخار می کنم که در لباس مقدس سربازی می توانم به صورت حرفه ای به رشته ورزشی مورد علاقه ام بپردازم.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه مقاومت البرز که شرایطی را برایم رقم زد تا با کشتی گرفتن و تمرینات تخصصی به اهدافم در کشتی نزدیک شوم، ممنونم و قدردان محبت ها و زحمات آنها هستم.

این کشتی گیر جوان در ادامه به مبارزاتش در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: در هفته اول مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور مقابل تیم بانک شهر که سال پیش عنوان قهرمانی را در کارنامه داشت و با جذب اکثر کشتی گیران ملی پوش به دنبال تکرار قهرمانی بود کشتی گرفتم و به لطف خدا توانستم با امتیاز عالی و با نتیجه ۱۲ بر صفر تنها برد باشگاه مقاومت البرز را کسب کنم.

محمد حیدری ادامه داد: در هفته دوم هم با تیم معینی پور نیز تنها برد باشگاه مقاومت البرز را کسب کردم. ضمن اینکه با توجه به میزبانی تیم معینی پور در بجنورد ، اگر داوران دقت بیشتر ی در نحوه قضاوت می کردند حق تیم ما حداقل ۳ برد بود.

برای تیم ملی جان می دهم/آرزو دارم مادرم من راروی سکوی جهانی ببیند

وی ادامه داد: تیم باشگاه مقاومت با میدان دادن به سربازها و استفاده از جوان ها برای کسب تجربه بیشتر پا به عرصه رقابتهای لیگ برتر امسال گذاشته و با توجه به منابع مالی محدود به دنبال کشتی های زیبا و رعایت اصول اخلاقمداری هستیم.

حیدری در مورد وضعیت و اهداف خود در ادامه لیگ و مسابقات پیش رو گفت: فعلا تمرکزم روی لیگ برتر کشتی و ارائه کشتی های زیبا است و امیدوارم با برد در مقابل تمامی رقبای خودم نظر کادر فنی تیم ملی و شخص آقای درستکار سرمربی تیم ملی را به خودم جلب کنم.

وی ادامه داد: اطمینان دارم سرمربی محترم تیم ملی کشتی های لیگ برتر و نتایج آن را دنبال خواهند کرد و خوشحالم که می توانم با ارائه کشتی های دیدنی در ادامه لیگ، خودم را ثابت کرده و اگر به تیم ملی کشتی بزرگسالان دعوت شوم تمام توانم را برای جلب نظر کادر فنی به کار می بندم تا در صورت اعتماد سرمربی محترم، برای تیم‌ملی ایران از جان مایه بگذارم.

کشتی گیر وزن ۷۰ کیلوگرم باشگاه مقاومت گفت: ۳ روز دیگه در مسابقات نیروهای مسلح برای تیم سپاه به میدان خواهم رفت. با توکل به خدا به دنبال قهرمانی در مسابقات پیش رو هستم تا بتوانم در مسابقات جهانی ارتش های جهان (سیزم) برای ایران عزیز افتخار آفرینی کنم.

محمد حیدری با بیان این که در لباس مقدس سربازی با افتخار سرباز وطن هستم و از هیچ کوششی برای اعتلای نام ایران دریغ نخوام کرد، ادامه داد: مادرم تمام زندگی من است و برای خوشحال کردنش جان می دهم. اون عاشق کشتی های من است و همه تلاشم را می کنم تا زمانی من را روی سکوی مسابقات جهانی ببیند و از خوشحالی پر بکشد.

این کشتی گیر آینده دار در پایان گفت: از دکتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز، سرهنگ حدادی، دکتر کیا و مسئولین هوا فضای سپاه به خاط زحماتی که برایم کشیدن تشکر و قدردانی می کنم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.