ورود ۱۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان پایتخت طی چند روز آتی

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 01 مهر 1403 - 10:25
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۱۰۰ اتوبوس نو و جدید به ناوگان پایتخت طی چند روز آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هرمزی در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۳ با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ستاد استقبال از مهر چهار کارگروه داشتیم که مهم‌ترین آنها روان سازی ترافیک و افزایش ناوگان بود گفت: در حوزه واگن‌های مترو ۱۴۲ رام قطار داریم و همچنین ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در خطوط پایتخت داشتیم و ۶۰۰۰ تاکسی هم به خطوط اضافه شده است.

وی با بیان اینکه نسبت به مهرماه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش ترافیک داشتیم که پیش بینی می کنیم به ۲۰ درصد برسد گفت: تمهیدات ویژه‌ای در حوزه شناورسازی ساعت ادارات داشتیم. در نقطه نسبتا مناسبی هستیم ولی حتما باید در حوزه افزایش ناوگان سعی ویژه داشته باشیم. قریب به ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس با کمک دولت تا پایان سال به ناوگان اضافه می‌شود.

هرمزی در مورد وارد کردن اتوبوس‌های چینی با بیان اینکه پارت اول اتوبوس‌های برقی به بندر رسیده و امیدوارم تا پایان مهرماه شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم گفت: در دو روز آتی شاهد ورود ۱۰۰ اتوبوس داخلی به ناوگان هستیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.