وزیر صمت در مراسم بازگشایی مدارس؛ درس بخوانید و کارآفرین باشید

صدا و سیما یکشنبه 01 مهر 1403 - 10:47

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد اتابک در مراسم بازگشایی مدارس، با حضور در دبستان دخترانه طوبی در منطقه ۱۲ (میدان محمدیه) با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان دوره ابتدایی افزود: امیدوارم امسال، سال تحصیلی خوب، پر خیر و برکت برای همه باشد. دلیل حضور من در این مدرسه، این بود که من هم در همین محله درس خوانده ام، اما مدرسه من به قشنگی مدرسه شما نبود.

 
وزیر صمت خطاب به دانش آموزان گفت: در همین ابتدای سال تحصیلی به خودتان قول دهید که امسال بهتر از سال گذشته درس بخوانید و یک کارآفرین خوب برای کشور باشید و قدر معلمان، مدیران و دوستان مدرسه ایی را بدانید.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران هم در این مراسم گفت: سال تحصیلی و به صدا درآمدن نخستین زنگ مدارس امسال، مصادف با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) شد که به تعبیری مهر امسال، مهر محمدی است. 
 
 
خانم معصومیان همچنین افزود: آغاز سال تحصیلی جدید مصادف با هفته دفاع مقدس شد تا همانند رزمندگان که در جبهه‌ها با وفاق و همدلی در مقابل دشمن ایستادند در مدارس نیز وفاق و همدلی داشته باشیم و دانش آموزان با همدلی در علم آموزی بهم کمک کنند.
 
وی گفت: ۲۰ نفر از اعضای هیئت دولت در مراسم بازگشایی مدارس حضور دارند که این اتفاق خوبی است بویژه در اجرای بنیادین سند آموزش و پرورش که همه دستگاه‌ها وظیفه دارند کمک کنند؛ اگر به دنبال مدارس پویا و تعلیم و تربیت درست هستیم همه دستگاه‌ها باید در کنار ما باشند و حمایت و هدایت کنند.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز، در تهران تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۶۵۰ هزار نفر در دوره ابتدایی هستند که با وفاق ملی و همدلی به سمت قلعه‌های علم و دانش حرکت کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.