با خاطیان حادثه طبس برخورد می‌شود

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 01 مهر 1403 - 10:57
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: به مردم شهرستان طبس و خانواده متوفیان قول می‌دهیم که بررسی دقیق ابعاد حادثه را انجام دهیم و با خاطیان و مقصران برخورد لازم را انجام دهیم.

محمد جعفر عبدالهی روز یکشنبه 1 مهر با حضور میدانی در محل حادثه معدن طبس به خبرنگاران گفت: همکاران قضایی ما در اولین ساعات وقوع حادثه به منظور بررسی آن در محل حاضر شدند.

وی افزود: علل و عوامل دخیل در حادثه، شناسایی مقصران، رعایت جهات ایمنی برای کارگران در دستورکار دستگاه قضایی قرار گرفته‌ است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه پزشکی قانونی با ظرفیت کامل برای شناسایی متوفیان در صحنه حضور پیدا کرده‌ است، بیان کرد: کار ترخیص اجساد به قید فوریت در حال انجام است و معطلی را دستگاه‌های خدمت‌رسان از طرف دستگاه قضایی شاهد نخواهند بود.

حادثه انفجار معدن طبس ساعت ۲۱ شب گذشته به دلیل تصاعد آنی گاز متان در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که در زمان حادثه ۶۹ کارگر در بلوک سی و بی این معدن زغال‌سنگ در طبس مشغول کار بودند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.