زاکانی: امیدوارم سال تحصیلی جدید شروع نوآموزی در کل کشور باشد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 01 مهر 1403 - 10:58
شهردار تهران با تأکید بر اینکه هیچ کس دوران شیرین مدرسه و تلاش و کوشش در این دوران شیرین و لحظات کودکی که با سایر همکلاسی‌ها، کار جمعی یا رقابتی سالم را تجربه می‌کند، فراموش نمی‌کند، گفت: امیدوارم سال تحصیلی جدید شروع نوآموزی در کل کشور باشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی صبح امروز با حضور در مدرسه استثنایی حاجی‌بابایی زنگ آغاز سال تحصیلی را در این مدرسه به صدا درآورد.

شهردار تهران در آیین بازگشایی سال تحصیلی جدید شرکت کرد و در جمع دانش‌آموزان این مدرسه گفت: خوشحالم که توفیق پیدا کردم در آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در مدرسه حاجی‌بابایی و دانش‌آموزان این مدرسه حاضر باشم.

وی افزود: بهترین لحظات لحظاتی است که میان شما دانش‌آموزان هستم و باید از پدر و مادرها، معلمین و همه کسانی که خدمت صادقانه به شما دانش‌آموزان ارائه می‌کنند، قدردانی کنم. همه پدر و مادرها زحمت می‌کشند اما پدر و مادرهای دارای کودکان استثنایی زحمتی که می‌کشند، قابل مقایسه نیست. این تلاش و کوشش و مجاهدت شما قابل وصف نیست.

شهردار تهران تأکید کرد: خود را خادم و خدمت‌گزار شما می‌دانم. ان‌شاءالله امسال سال مبارک و خوبی برای همه دانش‌آموزان باشد. همچنین باید یاد کنیم از کودکان غزه که نمی‌توانند حداقل‌ها را داشته باشند و حتی به حداقل‌ها فکر کنند. امیدواریم امسال آنها نیز از بند رژیم صهیونیستی آزاد شوند.

زاکانی در حاشیه برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی در این مدرسه در جمع خبرنگاران نیز گفت: سال گذشته مدرسه‌ای بودم که توان‌یابان ذهنی در منطقه ۵ در آن مشغول به تحصیل شدند و امسال نیز در مدرسه‌ای که توان‌یابان جسمی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند، حضور پیدا کرده‌ام و امیدوارم امسال نویدبخش سال بسیار خوبی باشد.

وی افزود: هیچ کس دوران شیرین مدرسه و تلاش و کوشش در این دوران شیرین و لحظات کودکی که با سایر همکلاسی‌ها، کار جمعی یا رقابتی سالم را تجربه می‌کند، فراموش نمی‌کند. امیدوارم سال تحصیلی جدید شروع نوآموزی در کل کشور باشد.

در ادامه این مراسم محمدامین سالاری‌پور شهردار منطقه ۱۶ نیز در جمع دانش‌آموزان گفت: امسال با همکاری آموزش و پرورش توانستیم بیش از ۳۰ مدرسه را نوسازی کنیم و اقداماتی همچون نقاشی دیواری، رنگ‌آمیزی و آسفالت مدارس را انجام دهیم و این مراکز را برای حضور دانش‌آموزان آماده کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه منطقه ۱۶ علاوه بر سه خط عبوری مترو، در آینده نزدیک شاهد عبور خطوط ۸ و ۱۱ مترو نیز خواهد بود که به مجموعه ناوگان حمل‌ و نقل عمومی این منطقه اضافه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۶ تهران با تأکید بر اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار منطقه ۱۶ قرار گرفته است، افزود: ظرف روزهای آینده ۵۲ پروژه شهری به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین اصلاحات هندسی در سطح منطقه ۱۶ عملیاتی شد که در نتیجه آن شاهد کاهش ۵۸ درصدی تصادفات در سطح این منطقه ظرف سال گذشته بودیم که این مهم با همراهی و هماهنگی راهور منطقه محقق شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.