آنچلوتی: ما روز به روز بهتر می‌شویم!

خبرورزشی یکشنبه 01 مهر 1403 - 11:06
کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و قول داد که تیمش در بازی‌های آینده پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت.

در دیداری از هفته پنجم لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید مقابل اسپانیول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۴-۱ پیروز شد. در این دیدار، اسپانیول ابتدا با گل‌به‌خودی تیبو کورتوا در دقیقه ۵۴ پیش افتاد، اما دنی کارواخال در دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی کشاند. سپس وینیسیوس با پاس زیبای خود زمینه‌ساز گل دوم رودریگو شد و خودش نیز در دقیقه ۷۸ گل سوم را به ثمر رساند و امباپه هم در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی گل چهارم را وارد دروازه حریف کرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: «از عملکرد تیم بسیار راضی هستم. ما در حال بهتر شدن هستیم و با هر بازی به بهترین فرم خود نزدیک‌تر می‌شویم. امشب تیم با سرعت و هیجان بازی کرد و این دقیقاً همان چیزی است که از آنها انتظار داشتم.»

او همچنین درباره مصدومیت‌های دنی کارواخال و جود بلینگام توضیح داد: «کارواخال ضربه کوچکی دید و تصمیم گرفتم او را تعویض کنم. بلینگام نیز مشکلی در شانه داشت، اما به نظر نمی‌رسد مشکلش جدی باشد.»

آنچلوتی درباره وضعیت گلزنی تیمش در نیمه اول بازی‌ها گفت: «ما این فصل تنها یک گل در نیمه‌های اول زده‌ایم و با بازیکنان در این مورد صحبت کرده‌ایم. در تلاشیم تا این مشکل را حل کنیم.»

در خصوص نیمکت‌نشینی اندریک نیز سرمربی رئال مادرید بیان کرد: «اندریک بازیکن جوانی است و ما امباپه، رودریگو و وینیسیوس را داریم. او باید صبور باشد و بداند که در زمان مناسب فرصت بازی را پیدا خواهد کرد.»

او همچنین از لوکا مودریچ، هافبک باتجربه رئال، تمجید کرد و گفت: «مودریچ همیشه در بالاترین سطح بازی می‌کند، چه در ترکیب اصلی باشد و چه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شود، او برای من همیشه مهره‌ای مطمئن است.»

رئالی‌ها با این برد ۱۴ امتیازی شدند تا با یک بازی بیشتر به یک امتیازی بارسلونای صدرنشین برسند.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید در آستانه شکستن رکورد تاریخی بارسلونا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.