افزایش تعدا مصدومان حادثه معدن طبس

مشرق نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 11:21
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به حادثه انفجار معدن زغال سنگ در طبس، از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ۲۴ مصدوم این حادثه تا ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه یکم مهر خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جعفر میعادفر افزود: از ۲۴ مصدوم این حادثه تا صبح امروز، ۱۶ نفر برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی افزود: برای این حادثه ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس مشارکت دارند و امکانات اورژانس تا اعلام پایان حادثه، در محل حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از کارگران این معدن شده و وزیر بهداشت نیز دستور رسیدگی ویژه از سوی اورژانس و دانشگاه های علوم پزشکی بیرجند و مشهد را برای ارائه خدمات درمانی و اورژانس صادر کرد و با دستور رییس جمهور سه وزیر کشور، صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رسیدگی فوری به این حادثه عازم طبس شده اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.