دنیامالی بی خیال جان هوادار ملوان شد؟/ بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه تختی با همراهی یک متخلف + عکس

تابناک یکشنبه 01 مهر 1403 - 11:21

دنیامالی بی خیال جان هوادار ملوان شد/ بازدید وزیر از ورزشگاه تختی با همراهی یک متخلف + عکس

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که داود رفعتی پس از ماجرای جان سپردن هوادار ملوان در دیدار این تیم مقابل سپاهان از هرگونه فعالیت محروم شد، اما احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در بازدید از ورزشگاه تختی تهران او را همراه خود کرده است.

رفعتی که از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های فوتبال انتخاب شده است، به عنوان ناظر فدراسیون فوتبال در مسابقات باشگاهی فوتبال نیز حاضر می‌شد که در دیدار هفته چهارم سپاهان و ملوان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اتفاقی تلخ رخ داد. حمله قلبی به هوادار ملوان که منجر به درگذشت او نیز شد، اما در شرایطی که این هوادار نیاز به امداد فوری داشت، رفعتی اجازه متوقف شدن بازی را نداد و ملوانی‌ها او را عامل تأخیر در احیای هوادار خود می‌دانند.

دنیامالی بی خیال جان هوادار ملوان شد/ بازدید وزیر از ورزشگاه تختی با همراهی یک متخلف + عکس

حتی فدراسیون فوتبال نیز پس از دیدار سپاهان و ملوان در بیانیه‌ای از محرومیت تمامی مسئولان برگزاری مسابقه سپاهان و ملوان تا اطلاع ثانوی و رسیدگی و بررسی مقصران ماجرا خبر داد. با این حال انگار جان هوادار ملوان نه برای رفعتی اهمیتی داشته و نه برای فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان؛ چراکه رفعتی پیش از رسیدگی کامل به پرونده و در حالی که یکی از متهمان پرونده مرگ هوادار ملوان شناخته می‌شود، با احمد دنیامالی همراه شده تا وضعیت ورزشگاه تختی را بررسی کند.

دنیامالی بی خیال جان هوادار ملوان شد/ بازدید وزیر از ورزشگاه تختی با همراهی یک متخلف + عکس

دنیامالی در حالی با همراه کردن داود رفعتی بی خیال قانون و محرومیت این فرد شده است که فارغ از جایگاه حقوقی مهم خود به عنوان وزیر ورزش و جوانان، اهل انزلی و نماینده مردم این شهر در مجلس بود و مدتی هم به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان و رئیس مجمع این باشگاه فعالیت می‌کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.