نشست تخصصی راه‌آهن ایران و ترکمنستان برگزار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 01 مهر 1403 - 11:30
نشست تخصصی میان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و راه‌آهن ترکمنستان در راستای افزایش تعاملات ریلی بین‌المللی، در ایستگاه بین‌المللی سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی میان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و راه‌آهن ترکمنستان در راستای افزایش تعاملات ریلی بین‌المللی، با حضور معاون رئیس راه‌آهن ترکمنستان، مدیرکل بازرگانی خارجی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل راه‌آهن خراسان در ایستگاه بین‌المللی سرخس برگزار شد.

در این نشست دو طرف به بررسی راه‌های توسعه همکاری‌های ریلی بین دو کشور پرداختند. این جلسه با هدف افزایش همکاری‌های حمل‌ونقل ریلی و ارتقای تعاملات تجاری در حوزه حمل‌ونقل بین‌المللی برگزار شد و طرفین راهکارهایی برای تسهیل و توسعه تجارت و حمل‌ونقل کالا از طریق شبکه ریلی را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است، ایستگاه بین‌المللی سرخس به‌عنوان نقطه اتصال مهم ریلی بین ایران و ترکمنستان نقش بسزایی در تسهیل ارتباطات تجاری و جابه‌جایی کالا بین دو کشور دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.