۲۰ هزار بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران هستند

خبرگزاری مهر یکشنبه 01 مهر 1403 - 11:34
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار بانوی سرپرست خانوار با شهرداری در ارتباط هستند که امیدواریم این ارتباط توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۳۷۰ کسب و کار توسط دو هزار و ۷۰۰ بانوی سرپرست خانوار در نمایشگاه دستاوردهای زنان ارائه شد، اظهار کرد: زنان با رأی باز در مراکز کوثر حضور پیدا کردند و درآمدزایی آنها را از آسیب‌ها دور کرده است.

وی افزود: امیدواریم هماهنگی بین شورا، شهرداری و قوه قضائیه این روند توسعه یابد و مؤثر باشد. در حال حاضر ۲۰ هزار بانوی سرپرست خانوار با شهرداری در ارتباط هستند که امیدواریم این ارتباط توسعه پیدا کند.

سروری با بیان اینکه ظرفیت‌هایی که امکان بازاریابی ندارند می‌توانند توسط شهرداری این امکان را پیدا کنند، یادآور شد: یکی از نکات خوبی که شاهد بودیم همزمان با برگزاری این نمایشگاه در چهار نقطه دیگر نیز شاهد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان بودیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.