امسال اهداف باقی‌مانده زیادی داریم/ ژسوس: در آسیا نشان دادیم که بردن الهلال سخت است

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 11:56
ژرژ ژسوس پس از پیروزی برابر الاتحاد به تمجید از عملکرد شاگردانش و بخصوص رنان لودی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی تیم الهلال، اعلام کرد که تیمش اولین هدف خود را با کسب عنوان قهرمانی سوپرجام به دست آورده و اهداف زیادی در این فصل برای تحقق باقی مانده است. او همچنین اشاره کرد که حفظ این سطح از عملکرد برای همه تیم‌ها دشوار است.

الهلال در دیدار الکلاسیکوی عربستان با نتیجه سه بر یک بر الاتحاد پیروز شد و با این برد، در پایان هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان، صدرنشین جدول رده‌بندی شد.

ژسوس در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت: «ما به یک ورزشگاه و مکان ثابت نیاز داریم که حس کنیم خانه ماست. در این مرحله، الهلال نیاز دارد به ورزشگاه خود بازگردد تا هم بازیکنان و هم هواداران ما به آن عادت کنند.»

الهلال اخیراً بازی‌های خود را در ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد برگزار کرده است و انتظار می‌رود به‌زودی با آماده شدن ورزشگاه کینگدام آرنا، به آن بازگردند.

ژسوس در ادامه صحبت‌های خود درباره الکلاسیکو گفت: «نیمه اول بسیار سطح بالا بود و بازی با سرعت بالایی دنبال شد. ما سه گل با کیفیت بالا به ثمر رساندیم و فوتبال خوبی ارائه دادیم. دمای هوا امروز بسیار بالا بود و ادامه دادن بازی با این سرعت برای تمام ۹۰ دقیقه سخت بود.»

او افزود: «به نظر من، الاتحاد این فصل نسبت به فصل گذشته بهتر است. این مسابقه با کیفیت بالا در سراسر جهان، از جمله پرتغال و برزیل، پخش شد و همه آن را دیدند.»

2084609

ژسوس همچنین در مورد استراتژی‌هایش برای هر بازی صحبت کرد و گفت: «هر بازی استراتژی خاص خود را دارد. دیابی بازیکنی خطرناک و سریع است و ما به یک بازیکن دفاعی قوی نیاز داشتیم. لودی بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و توانست دیابی را مهار کند. وقتی لودی از زمین خارج شد، دیدیم که دیابی خطرناک‌تر شد. لودی شاید به‌اندازه کانسلو در حمله خلاق نباشد، اما در دفاع بسیار قوی است. او در بازی‌های مقابل الریان و الاتحاد، تردیدها را از بین برد. لودی همیشه در فهرست بازیکنان الهلال بوده و اکنون گزینه‌های متعددی در این پست داریم.»

ژسوس در مورد قدرت الهلال در سطح داخلی نیز گفت: «نه فقط در سطح داخلی، بلکه در سطح قاره نیز به همه نشان دادیم که شکست دادن ما بسیار دشوار است. در ابتدای فصل در حال آماده‌سازی تیم بودیم، اما اکنون تقریباً یک سال است که به‌جز یک شکست در سطح قاره‌ای، بدون شکست پیش رفته‌ایم.»

او ادامه داد: «حفظ این روند برای هر تیمی در جهان دشوار است، اما ما روحیه و کار گروهی و تاکتیکی لازم برای ادامه دادن را داریم. رقبا در سطح ما هستند و بازیکنان و تیم‌های قدرتمندی مانند النصر، الاهلی، الاتحاد و الاتفاق دارند، اما ما به یک کار گروهی رسیده‌ایم که پیروزی بر ما برای تیم‌ها سخت است.»

ژسوس در پایان گفت: «ما با قهرمانی در سوپرجام یک هدف را محقق کردیم و حالا جام حذفی و لیگ باقی مانده است. همچنین دو هدف مهم دیگر داریم؛ حضور در جام جهانی باشگاه‌ها و رسیدن به فینال لیگ نخبگان.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.