تمهیدات ویژه تاکسیرانی تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

صدا و سیما یکشنبه 01 مهر 1403 - 11:57

تمهیدات ویژه تاکسیرانی تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از تقویت ناوگان تاکسیرانی در خطوط پر ازدحام، کاهش سرفاصله زمانی حرکت تاکسی‌ها در ساعات ترافیک و انتخاب مناطق معین برای کمک به خدمات رسانی به شهروندان از ابتدای مهر خبر داد.

شادی مالکی با تأکید بر لزوم کاهش سرفاصله زمانی حرکت تاکسی‌ها در ساعات پرازدحام مهرماه گفت: با توجه به احتمال افزایش طول صف و بار ترافیکی در مهر ماه، کاهش سرفاصله حرکت تاکسی‌های خطوط در ساعات پیک صبح برای کنترل مدیریت بار ترافیکی معابر مختلف شهر در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در ایام بازگشایی مدارس با افزایش ۳۰ درصدی سفر‌های درون شهری مواجه هستیم، گفت: سازمان تاکسیرانی برای سرویس رسانی مطلوب به شهروندان در آغاز سال تحصیلی جدید با اعلام آماده باش کامل نیرو‌های نظارتی و استقرار واحد‌های کنترل و نظارت تاکسیرانی در همه مناطق و خطوط و پایانه‌های پر تراکم نظارت کافی خواهند داشت.

ه گفته شادی مالکی، بمنظور ارائه خدمت مطلوبتر به شهروندان تهرانی با استقبال از سال تحصیلی جدید ناظرین خطوط در تمامی مناطق آماده نظارت بر عملکرد تاکسی‌های شهر تهران هستند. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: در طرح استقبال از مهر برای کاهش زمان انتظار مسافران تاکسی پایتخت به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که بخشی از تاکسی‌های گردشی و تاکسی‌هایی که در خطوط کم مسافر، فعال هستند به ۴۰ خطی که شناسایی شده و دارای بیشترین تقاضای سفر هستند؛ اضافه شوند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: همچنین بسیاری از ایستگاه‌ها مجهز به سرپناه شده اند و نصب دوربین‌های پلاک خوان برای جلوگیری از فعالیت مسافربر‌های شخصی صورت گرفته تا تاکسیرانی با نظم و کیفیت بیشتری به شهروندان خدمت رسانی کند.

شادی مالکی افزود:همچنین با پلیس راهور هماهنگی‌هایی شده تا گره‌های ترافیکی در نقاط مختلف پایتخت رفع شود. شادی مالکی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای کسب رضایت حداکثری مسافران از همه ظرفیت ناوگان استفاده خواهد کرد، افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه شهرزاد با انتخاب شاتل سرویس صندلی خود را در ساعت و روز‌های مورد نظر ذخیره کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.