خبر خوش سخنگو برای فرهنگیان/ بخشی از معوقات پرداخت شد

اقتصادنیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:06
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت از پرداخت قسمتی از معوقات فرهنگیان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فاطمه مهاجرانی در حاشیه مراسم نواختن زندگ مدرسه ای در شرق تهران در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: برای شروع سال تحصیلی مثل همیشه با پروژه مهر که در آموزش و پرورش مطرح است، تدابیری در داخل مدرسه اندیشیده می‌شود که از مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش آغاز می شود و به مدرسه می رسد.

وی افزود: با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، پرداخت قسمتی از معوقات فرهنگیان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد؛ کمیته مشخصی هم کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی به خصوص در شهرهای بزرگ فعال شده؛ از آنجایی که هنوز حجم زیادی از مردم از سرویس مدارس برای جابجایی فرزندان دانش آموز خود استفاده نمی کنند لازم بود تا تدابیری اندیشیده شود.

سخنگوی دولت بیان کرد: از همین روز هم ساعات کاری ادارات شناور شد و هم با همکاری شهرداری تهران، حمل و نقل رایگان برای معلمان و دانش آموزان در هفته اول مهر ماه را خواهیم داشت امیدواریم با این اقدامات مقداری از حجم ترافیک کاهش یابد.

وی درباره اینکه آیا کمبود معلم داریم یا خیر؟ خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم کلاس را بدون معلم نگذاریم اما اینکه آیا به استانداردی که سند تحول آموزش و پرورش می گوید رسیده ایم یا نه، واقعیت این است که نه، این اتفاق رخ نداده و همکاران ما در آموزش و پرورش مجبورند به جهت کمبود معلم، کلاس ها را فشرده‌سازی کنند تا کلاسی بدون معلم نباشد اما طبیعتا آن کیفیتی که مد نظر است، با افزایش سرانه افراد در کلاس محقق نخواهد شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.