بازپرس جنایی تهران در برابر ۲ معمای جنایی

همشهری آنلاین یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:06
به دنبال ۲ حادثه جداگانه در تهران که با مرگ ۲ مرد همراه شده است، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای کشف اسرار این حادثه‌ها آغاز شده است.

همشهری آنلاین - حوادث: نخستین جنایت، ماجرای قتل مردی سالخورده در جنوب تهران است که در جریان یک درگیری مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان، جانش را از دست داد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مقتول با پسر یکی از همسایه‌هایش بر سر جای پارک خودرو درگیر شده بود. شاهدان گفتند که پسر همسایه پس از مشاجره با مقتول، او را هل داده و همین باعث شده بود که مرد میانسال روی زمین افتاده و بر اثر برخورد سرش با جدول خیابان، به کما رفته و چند روز بعد جانش را از دست بدهد. به دستور قاضی محسن اختیاری، بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری آغاز شده است.

دومین پرونده جنایی، درباره مرگ اسرار آمیز مردی ۴۲ ساله است. همسر این مرد چند روز قبل با مراجعه به پلیس خبر از گم شدن وی داده بود و ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند که مرد گمشده با دو نفر از اقوام خود، اختلافات خانوادگی داشته است. این دو نفر دستگیر شدند و یکی از آنها گفت: چند روز قبل به دنبال اختلافاتی که با مرد گمشده داشتیم، پسرم با او قرار دعوا گذاشت و من از ترس اینکه اتفاق بدی نیفتد، زودتر از پسرم به محل قرار روی پل میدان ۹دی رفتم. مرد گمشده حالت طبیعی نداشت و قمه در دستش بود. سوار ماشینش شدم که او را آرام کنم اما ناگهان پسرم به همراه دوستانش رسیدند و درگیر شدند. مرد گمشده ترسید و چون ترافیک بود، از ماشین پیاده شد و فرار کرد و در شلوغی خیابان گم شد و دیگر او را ندیدم.

با اظهارات این مرد، کارآگاهان دریافتند فردای روز این درگیری، جسد مجهول الهویه مردی جوان با مشخصات ظاهری مرد گمشده در نزدیکی محل درگیری پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شده است. به این ترتیب همسر مرد گمشده راهی پزشکی قانونی شد و جسد شوهرش را شناسایی کرد. تحقیقات نشان می‌دهد که این مرد بر اثر سقوط از پل جان باخته و این احتمال دارد که وی هنگام فرار کنترلش را از دست داده و به پایین پل سقوط کرده است. با این حال تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.