ظهور محمد صلاح جدید در لیگ انگلیس

افکار نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:08
ایپسویچ تاون با این تساوی امتیاز خود را به سه رساند و به رده شانزدهم جدول رده بندی صعود کرد.

ایپسویچ تاون عصر شنبه در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت؛ دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید تا هر دو تیم پس از پنج هفته همچنان موفق به کسب اولین برد خود در این فصل نشده باشند.

در این دیدار در ابتدا ساوتهمپتون در دقیقه 5 توسط تایلر دیبلینگ دروازه را باز کرد، اما درست زمانی که تیم میزبان تصور می‌کرد اولین پیروزی خود در این فصل را به دست آورده، سام مرسی موفق شد در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده با یک شوت محکم از بیرون محوطه جریمه بازی را به تساوی بکشاند.

سام مرسی با این گل به دهمین بازیکن مصری‌ای تبدیل شد که در لیگ برتر انگلیس گلزنی می‌کند. پیش از مرسی، محمد صلاح، احمد حسام میدو، عمرو زکی، محمود حسن، احمد المحمدی، رمضان صبحی، احمد حجازی، حسام غالی و محمد الننی در این رقابت‌ها گلزنی کرده بودند.

در حال حاضر محمد صلاح، ستاره لیورپول و کاپیتان تیم ملی مصر، با 160 گل (158 گل برای لیورپول و 2 گل با باشگاه سابقش، چلسی ) برترین گلزن مصری رقابت‌های لیگ برتر است.

لازم به ذکر است که ایپسویچ تاون با این تساوی امتیاز خود را به سه رساند و به رده شانزدهم جدول رده بندی صعود کرد در مقابل ساوتهمپتون نیز به اولین امتیاز خود در این فصل دست یافت و در کنار اورتون و ولورهمپتون در رده هجدهم قرار گرفت.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.