فران گارسیا:/ بلینگام، وینی و امباپه از دنیای دیگری هستند

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:12
فران گارسیا شیفته درخشش ستاره‌های هم تیمی‌اش در رئال مادرید در دیدارهای فصل جدید است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لالیگا مقابل اسپانیول به میدان رفت و با درخشش ستاره‌های تیمش موفق شد با نتیجه ۱-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

جود بلینگام، وینیسیوس جونیور، رودریگو و امباپه همگی روی گل‌هایی که در این بازی توسط رئال مادرید به ثمر رسید تاثیرگذار بودند و موفق شدند بار دیگر نشان دهند که حضورشان در ترکیب این تیم بی دلیل نیست و شایستگی قرار گرفتن در بین ستاره‌های این باشگاه را بدون شک دارند.

گارسیا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این چهار ستاره تیمش اظهار داشت:« بلینگام، وینی، رودریگو و امباپه انگار از دنیای دیگری هستند. از نظر من، این که بتوانیم از حضور این بازیکنان در زمین لذت ببریم و آنها را ببریم بسیار خوب است و آنها کمک بسیاری هم به همه تیم و گروه می‌کنند.»

این بازیکن درباره شرایط این بازی اضافه کرد:« ما همچنان با پویایی و انگیزه قبل به مسیری که در پیش داریم ادامه می‌دهیم. ما بهترین تیم دنیا را داریم و مطمئنیم که نتیجه خواهیم گرفت. این که بتوانم در چنین تیمی به میدان بروم و به بقیه کمک کنم اعتماد به نفس زیادی به من داده است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.