تساوی مقابل یوونتوس نتیجه‌ای مثبت است!

خبرورزشی یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:35
آنتونیو کونته سرمربی ناپولی از تساوی تیمش مقابل یوونتوس ابراز رضایت کرد و آن را نشانه پیشرفت دانست.

آنتونیو کونته، سرمربی ناپولی، از تساوی بدون گل تیمش مقابل یوونتوس ابراز رضایت کرد. تیم او پس از شکست ناامیدکننده ۳-۰ هفته اول مقابل ورونا، به روند مثبت خود ادامه داد و سه پیروزی متوالی به دست آورد و در بازی با یوونتوس نیز به تساوی رسید.

کونته در مصاحبه‌ پس از بازی درباره استفاده از اسکات مک‌تامینی و بیلی گیلمور گفت: «این تصمیم ایده خوبی بود و جواب داد. در بازار نقل و انتقالات توانستیم خط میانی را به شدت تقویت کنیم و باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم.»

وی افزود: «ما هفته گذشته مقابل کالیاری نیز روی این سیستم کار کرده بودیم. هرچند نگران دفاع‌مان بودم، اما عملکرد خوبی داشتیم.»

این مربی درباره سختی کسب تساوی در خانه یوونتوس، تیمی که فصل گذشته ۱۸ امتیاز از ناپولی فاصله داشت، گفت: «این یک پیشرفت خوب است. خواستار ثبات بودم و این یک عملکرد مثبت بود. باید در زمانی که توپ را داریم بهتر عمل کنیم، زیرا در همین بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم.»

کونته در پاسخ به سوالی درباره تغییر سیستم برای محدود کردن بازیکنان کناری یوونتوس، تأکید کرد: «اگر می‌خواستم یووه را خنثی کنم، با سیستم ۱-۲-۴-۳ ادامه می‌دادیم. یک مربی خوب باید با کیفیت‌های بازیکنان خود سازگار شود. اگر می‌خواستیم دفاعی‌تر باشیم، با پنج مدافع بازی می‌کردیم، اما ایده این بود که به یووه اجازه ندهیم ابتکار عمل را در دست بگیرد.»

وی درباره روملو لوکاکو نیز گفت: «او شروع خوبی در ناپولی داشت، اما امروز دچار مشکل شد. من این سیستم را انتخاب کردم زیرا احساس می‌کنم بهترین رویکرد با تیم موجود است.»

یوونتوس با این تساوی ۹ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد. ناپولی نیز با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در رده دوم جای گرفت.

بیشتر بخوانید: یوونتوس و ناپولی بی‌خیال صدرنشینی شدند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.