نگرانی‌ها از مصدومیت اورونوف/ او به بازی مهم تیمش می‌رسد؟

خبرورزشی یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:35
یکی از سایت های ازبکستانی با بازتاب مصدومیت وینگر تیم فوتبال پرسپولیس از ابراز نگرانی اهالی فوتبال این کشور برای دیدار های ملی این کشور خبر داد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر شاگردان گاریدو به پایان رسید تا سرخ‌ها با روحیه‌ای مضاعف خود را آماده بازی با استقلال کنند.

در اواخر نیمه اول این بازی «اوستون ارونوف» وینگر ازبکستانی پرسپولیس با مصدومیت رو به رو و از زمین بازی خارج شد و هنوز تکلیف حضور او برای بازی با استقلال مشخص نیست.

سایت ازبکستانی «gazetabirja» در این رابطه نوشت: هنوز مشخص نیست که این مصدومیت چه مدت ارونوف را از میادین دور خواهد کرد، اما برخی خبرنگاران نگران هستند که او نتواند در مسابقات ملی ازبکستان در ماه اکتبر شرکت کند. این موضوع می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر برنامه‌های تیم ملی ازبکستان داشته باشد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.