خوشحالی جورجیبنا از این حرکت رونالدو

خبرآنلاین یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:37
جورجینا رودریگز می‌گوید از جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و ترک شهر منچستر بسیار خوشحال شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رونالدو پس از بازگشت به منچستریونایتد نتوانست روزهای خوبی که با این تیم داشت را بار دیگر تکرار کند و حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت اولدترافورد باعث شد که کار بیش از پیش برایش دشوار شود و در نهایت هم تصمیم گرفت که با توافقی دو طرفه این باشگاه را ترک کند.

به نقل از ورزش سه، این ستاره پرتغالی پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از این باشگاه جدا شد و کمتر از یک ماه بعد در اقدامی غیرمنتظره قراردادی را با باشگاه النصر عربستان به امضا رساند و راهی لیگ فوتبال این کشور شد تا مسیر را برای سایر ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال از جمله کریم بنزما، سادیو مانه، فیرمینو، نیمار و... باز کرده باشد.

حالا جورجینا رودریگز در مستند زندگی‌اش به نام «من جورجینا هستم» که از شبکه نتفلیکس در حال پخش است مدعی شده است که وقتی رونالدو به او گفت که قصد دارد یونایتد را ترک کند، بسیار خوشحال شده است چون واقعا دوست داشت که منچستر را هرچه زودتر ترک کند و دیگر تمایلی به ادامه زندگی در این شهر نداشت.

همسر این بازیکن همچنین تایید کرده که از رفتن به عربستان بسیار خوشحال بوده و این در حالی است که آنها در ابتدای مدت حضورشان در این کشور مجبور بودند که در یک هتل اقامت داشته باشند و فرصت زیادی هم برای خروج از این هتل نداشتند. دیلی میل پیش از این مدعی شده بود که رونالدو و خانواده‌اش در سوییت کینگ هتل کینگدم تور اقامت داشتند که دو طبقه بوده و ۱۷ اتاق به اطرافیان او اختصاص پیدا کرده بود.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.