نماینده ایران با باخت در آسیا استارت زد

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:39
تیم والیبال سایپا تهران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به مصاف نماینده فیلیپین رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2024 به میزبانی شهر ناخن راچسیما از امروز (یکشنبه یکم مهر ماه) آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم والیبال زنان سایپا قهرمان لیگ برتر سال 1402 که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرد در گروه B مسابقات با اِل پی بانک نینه بینه (تیم یک ویتنام)، نِک رِد راکِتس کاوازاکی (ژاپن) و مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) هم‌گروه است که می‌توان به نوعی عنوان گروه مرگ را بر آن گذاشت.

سایپایی‌ها در نخستین دیدار خود از ساعت 9:30 امروز (یکشنبه یکم مهر) به مصاف تیم مونولیس اس کای ریزِرس (فیلیپین) رفتند و سه بر یک مغلوب حریف شدند.

در این دیدار تیم سایپا با هدایت نیلوفر حجتی با امتیازات 19 بر 25، 18 بر 25، 25 بر 15 و 15 بر 25 نتیجه را به نماینده فیلیپین واگذار کرد و فردا از ساعت 6:30 صبح به مصاف نِک رِد راکِتس کاوازاکی نماینده کشور ژاپن خواهد رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.