هدیه‌ دلاری ساکت به بازیکنان در تمرین نساجی

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:46
سرمربی نساجی برای قدردانی از تلاش شاگردانش در دیدار با استقلال، به پنج بازیکن هدیه داد.

به گزارش “ورزش سه”، نساجی قائمشهر در یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود توانست در نهایت به تساوی مقابل استقلال رضایت دهد.

آنها دو بار برابر استقلال پیش افتادند و در نهایت اما به تساوی ۲-۲ رسیدند و یک امتیاز ارزشمند را به نام خود کردند.

این تیم روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف پاس رفت و امروز نیز تمرینات خود را برای جدال این هفته برابر شمس آذر قزوین استارت زدند.

ساکت الهامی که علی‌رغم از دست دادن دو امتیاز از عملکرد کلی تیم و بازیکنانش رضایت داشت، در تمرین امروز برای قدردانی از آنها به پنج بازیکن هدیه داد.

مرصاد سیفی، بازیکن جوان و مازنی نساجی قائشمهر که اولین حضورش در این فصل را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت از جمله بازیکنانی بود که مورد تمجید ساکت الهامی قرار گرفت و هدیه‌ای از وی دریافت کرد.

دیگر بازیکنانی که با توجه به عملکردشان مورد تمجید قرار گرفتند فرزاد زامهران، سام دلیر، حامد پاکدل و منصور باقری بودند.

نساجی که اکنون از نظر روحی روانی شرایط مناسبی به دست آورده، امیدوار است مقابل شمس آذر اولین برد فصل خود را جشن بگیرد و روند رو به رشد خود را تداوم بخشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.