ماجرای واگذاری یک قطعه زمین به آرین سلیمی

اقتصادنیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:51
اقتصادنیوز: مقام مسئول وزارت راه گفت: با هماهنگی وزیر راه و شهرسازی در قالب قانون جوانی جمعیت، یک قطعه زمین به آرین سلیمی واگذار شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با حواشی به‌وجودآمده در رابطه با زمین واگذارشده به آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک، اظهار کرد: قانونی برای اهدای زمین به قهرمان ورزشی وجود ندارد و تاکنون نیز چنین اقدامی انجام نشده است، اما با توجه به اقدام شایسته و ارزشمند این ورزشکار جوان و با دستور استاندار مقرر شد در سایت جوانی جمعیت که به خانواده‌های دارای سه فرزند زمین اهدا می‌شود یک قطعه برای آرین سلیمی در نظر گرفته شود و با مقام عالی وزارت نیز هماهنگی‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله برای انجام کارهای قانونی اقدام شد و زمین اکنون به ایشان تحویل داده شده است و هیچ‌گونه معارضی ندارد.

وی یادآور شد:‌ با آرین سلیمی تماس گرفتیم و وی به ما هم گفت چند نفر نسبت به این زمین ادعای مالکیت دارند، از وی خواستیم آنها را به ما معرفی کند، اما وی گفت این موضوع را از کسی شنیده‌ است، حتی به آقای سلیمی گفتیم اگر تمایل داشته باشند این زمین را جابه‌جا می‌کنیم.

الماسی افزود: این ورزشکار افتخار ماست اما از مجری برنامه گلایه داریم، زیرا با شنیدن این صحبت‌ها می‌توانستند با ما تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.