سبزپوشی بورس در اولین روز مهرماه

فرارو یکشنبه 01 مهر 1403 - 12:51
امروز (یکشنبه ۱ مهرماه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱ هزار واحد صعود کرد.

فرارو، شاخص کل بورس تهران با رشد ۱ هزار و ۸۹۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۸ هزار و ۸۹۸ واحدی قرار گرفت و هفته اول مهرماه را با سبزپوشی آغاز کرد؛ شاخص کل بورس تهران، نسبت به روز معاملاتی گذشته (چهارشنبه) ۰.۰۹ درصد صعود کرد.

به گزارش فرارو، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۲ هزار و ۱۶۱ واحدی در ارتفاع ۶۸۹ هزار و ۷۶۷ واحدی قرار گرفت؛ شاخص کل هم‌وزن، نسبت به روز معاملاتی گذشته (چهارشنبه) ۰.۳۱ درصد رشد کرد.

ارزش بازار بورس تهران به ۶۸ همت و ۱۵۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۵۱ هزار و ۸۲۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد‌های فملی، رمپنا و شپدیس، بیشترین، تاثیر بر رشد و نماد‌های فارس، حکشتی، کچاد و شستا، بیشترین، تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۷۸ واحدی در ارتفاع ۲۱ هزار و ۹۲۶ واحدی قرار گرفت؛ شاخص کل فرابورس، نسبت به روز معاملاتی گذشته (چهارشنبه) ۰.۳۶ درصد رشد کرد.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۱ همت و ۶۵۲ میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۸۵ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۴۴ هزار و ۹۶۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های فزر، زاگرس، شاوان، شبصیر، ددانا و سمگا بیشترین، تاثیر بر رشد و نماد خاور، بیشترین، تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.