باران پاییزی از امروز وارد کشور شد

پارس نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 13:43
موج بارشی از امروز به کشور وارد شد.

به گزارش پارس نیوز ،  با آغاز فصل پاییز، یک سامانه بارشی جدید وارد کشور شده و انتظار می‌رود در اکثر مناطق کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید باشیم.

بر این اساس نیمه شمالی کشور: از یکشنبه تا سه شنبه، مناطقی مانند آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، گیلان و مازندران شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود.

نوار شرقی کشور: استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در روزهای یکشنبه و دوشنبه با وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک مواجه خواهند شد.

سایر مناطق: در اکثر نقاط کشور، افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

همچنین سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور، از جمله آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، گیلان و نیمه غربی مازندران، هشدار زرد صادر کرده است. این هشدار به دلیل احتمال وقوع مخاطراتی مانند:آبگرفتگی معابر،جاری شدن روان آب،صاعقه،لغزندگی جاده‌ها، خسارت به سازه‌ها و محصولات کشاورزی و کاهش کیفیت هوا صادر شده است.

 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.