سهراب آزاد: از اول سفر به اسپانیا را قبول نکردم/ سفارت هم نرفتم

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 01 مهر 1403 - 14:02
رییس انجمن کراسفیت گفت: دنبال سفر به اسپانیا با وزنه‌برداری نبودم.

سهراب آزاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی وجود نامش در لیست اولیه فدراسیون وزنه‌برداری برای اخذ ویزای اسپانیا بیان کرد: کراسفیت عملکرد خوبی را بر جای گذاشت و توانست درآمدزایی فوق‌العاده‌ای هم داشته باشد. رییس فدراسیون هم اعلام کرد به دلیل عملکرد خوبی که داشتیم می‌تواند من را به این مسابقات بفرستد. من هم سپاسگزاری کردم و گفتم همین که متوجه است که ما عملکرد خوبی داریم، کافی است. من دنبال مسافرت رفتن نیستم چون با توجه به سمت هایی که دارم مسافرت می‌روم. 

او ادامه داد: من به فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کردم سفر به اسپانیا را قبول نمی‌کنم چون خودمان مسابقات جهانی  داریم و پس از آن زمان درگیر لیگ کراسفیت هستیم. من سفارت نرفتم و دنبال ویزا هم نبودم. 

او در مورد اینکه وجود نام برخی افراد در لیست اولیه ویزا حاشیه‌هایی را درست کرد در حالی که فدراسیون می‌توانست مانع این کار شود، گفت: 
کاملا درست است اما بهداد سلیمی قهرمان ملی و افتخار ایران است و اگر اشتباهی رخ داده باید حفظ آبرو کنند. 

آزاد در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند فردی مانند بهداد سلیمی که سمت‌های مهمی هم در کمیته ملی المپیک داشته و با تجربه بوده نباید چنین تصمیمی می‌گرفت که خانواده‌اش را همراه خود به قهرمانی جوانان جهان ببرد؟ گفت: بله قبول دارم اما دیگر نباید بخاطر یک اشتباه تا این اندازه مورد هجمه شدید قرار می‌گرفت. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.