دو پدیده والیبال ایران و یک مشکل بزرگ مشترک

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 14:02
لیگ های والیبال اروپایی آغاز شده است و این فصل نیز چند بازیکن ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال لهستان دو هفته‌ای است آغاز شده و سه بازیکن ایرانی در آن حضور دارند که از بین این‌ سه بازیکن هنوز مبین نصری به میدان نرفته‌ است.

تیم آلورن زاویرچه لهستان با سرمربیگری میخاییل وینیارسکی که مبین نصری دریافت کننده قدرتی والیبال ایران را در اختیار در دو بازی گذشته خود برابر لوک لوبین و بارکوم از این بازیکن ایرانی استفاده نکرده است تا این ستاره والیبال ایران همچنان در حسرت بازی در پلاس لیگا لهستان باقی بماند.

این تیم با داشتن  بارتوش کوالک و آرون راسل در پست دریافت کننده قدرتی حضور در ترکیب را برای مبین نصری سخت کرده است.

در لیگ والیبال ایتالیا و باشگاه لوبه، احتمالا این وضعیت  برای پوریا حسین خانزاده نیز پیش بیاید. تیم لوبه با داشتن اریک لوپکی، الکساندر نیکولوف و متیا بوتولو که هر سه در لیگ ایتالیا سابقه بازی کردن دارند کار را برای قرار گرفتن در ترکیب را برای پوریا حسین خانزاده سخت خواهند کرد و شاید او نیز به همراه مبین نصری کمتر به کار گرفته شود.

2046796

این کم بازی کردن می تواند در آینده خطری برای تیم ملی والیبال ایران باشد زیرا این امکان وجود دارد پس از پایان فصل با عدم آمادگی راهی تیم ملی والیبال ایران شوند. البته این دو ستاره والیبال ایران نشان داده‌اند می توانند با هر بازیکنی به رقابت بپردازند، از بین این دو بازیکن شرایط برای مبین نصری به مراتب بهتر است زیرا او به جز آرون راسل و بارتوش کولک رقیب دیگری را تقریبا پیش روی خود نمی بیند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.