ماجرای قطعی یارانه 13 هزار نفر/ رئیس سازمان چه می‌گوید؟

اقتصادنیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 14:31
اقتصادنیوز: محمود ملکوتی‌خواه، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌گوید که قطع مستمری یارانه بگیران سازمان بهزیستی رخ نداده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سوم شهریور ماه سال جاری بود که علیرضا انجلاسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از قطع مستمری ۱۳ هزار نفر از مددجویان خبر داد.

او در این رابطه توضیح داده بود که تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه تکافوی پرداخت مستمری را نمی‌کرد؛‌ در نتیجه مستمری 13 هزار نفر بدون اطلاع قبلی قطع شد. 

البته باید به این نکته اشاره کرد که میزان دریافت مستمری این افراد نیز از سه میلیون و 150 هزار تومان فراتر نمی‌رفت. به عبارتی دیگر،‌ خانوار‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

اما اکنون سازمان هدفمندی یارانه‌ها روایت دیگری از قطعی مستمری‌بگیران دارد. بر این اساس،‌ محمود ملکوتی‌خواه، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌گوید که قطع مستمری نداشتیم.

مشروح این گزارش را در اکوایران با عنوان «روایت جدید از قطعی یارانه 13 هزار نفر بدون اطلاع قبلی» بخوانید.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.