منطقه ۱۹ یکی از مناطق پیشتاز در ساماندهی کودکان کار، زباله گردان و کتفی کولی هاست

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 01 مهر 1403 - 14:31
شهردار منطقه ۱۹تهران گفت: با جدیت از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری می کنیم.

به گزارش ایسنا، حسین اخگرپور در دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش امانی، عضو شورای شهر تهران از محله گردی منطقه ۱۹ با بیان اینکه از ساخت و سازهای غیرمجاز با جدیت و همکاری پرسنل شهرداری منطقه جلوگیری خواهد شد، گفت: ساخت و ساز غیرمجازی که از صفر شکل بگیرد، وجود ندارد اما برخی از خلأ های قانونی استفاده می کنند. تقاضای ما این است که جرم انگاری ساخت و ساز غیرمجاز توسط شورا پیگیری شود.

وی ادامه داد: یک سری ساخت و ساز در سنوات گذشته رخ داده و حجم آن امروز افزایش یافته است. ما بررسی های زیادی را انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که ساده ترین و سریعترین راهکار قطع انشعابات است و با همکاری دادستانی دستور قطع انشعابات به شرکت های خدمات رسان داده شد که به نوعی از رشد فزاینده ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای راه اندازی تصفیه خانه ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، افزود: مقرر شد لوله گذاری تصفیه خانه توسط شرکت آبفا انجام شود و شهرداری دستگاه پمپاژ راه اندازی کند و در نهایت تصفیه خانه اسفندماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به فعالیت دو درمانگاه شرکت شهر سالم در منطقه ۱۹، تاکید کرد: پهنه جنوب با مشکل سرانه درمانی روبه رو است که قرار بر این شده درمانگاه جدیدی در منطقه دایر شود.

اخگرپور با بیان اینکه مجتمع مسکونی ۸۸۰ مجوز سال  ۱۳۹۲ را دارد، گفت: سال بعد منطقه ۱۹ یکی از مناطق ویژه در نظافت و فضای سبز خواهد بود. هر سال اعتبارات ویژه ای برای مناطق جنوبی شهر اختصاص داده شد و ما در این سه سال شاهد اختصاص این اعتبارات هستیم.منطقه ۱۹ یکی از مناطق پیشتاز در ساماندهی کودکان کار، زباله گردان و کتفی کولی هاست.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.