قول عجیب وزیر ورزش درباره آماده‌سازی ورزشگاه آزادی

افکار نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 15:33
دنیامالی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت استادیوم آزادی گفت: در ورزشگاه آزادی شبانه‌روز کارها در حال انجام است.

احمد دنیامالی بازدیدی از مجموعه ورزشی تختی تهران داشت و در حاشیه آن پیرامون آخرین روند بازسازی ورزشگاه آزادی و شرایط برگزاری بازی در این استادیوم هم به صحبت پرداخت.

دنیامالی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت استادیوم آزادی گفت: در ورزشگاه آزادی شبانه‌روز کارها در حال انجام است. این هفته بنده یک بازدید دیگری از این ورزشگاه خواهم داشت. در بخش غربی استانداردهای مورد نظر ای‌اف‌سی تا پایان پاییز انجام خواهد شد.

او ادامه داد: برخی دوستان در صدا و سیما می‌گویند که بازسازی بخش دیگر ورزشگاه آزادی با برگزاری بازی‌ها متوقف خواهد شد، اما اینطور نیست. این قابلیت وجود خواهد داشت که وقتی بازی‌ها برگزار می‌شود، بازسازی سازه‌ای بدون اینکه در استانداردها خدشه‌ای وارد شود، انجام گیرد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد زمان پایان کار مرحله اصلی بازسازی ورزشگاه آزادی ابراز کرد: اصل کار ما، بخش غربی ورزشگاه است که تا پایان پاییز انجام خواهد شد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.