اولین واکنش اسرائیل به انفجار پیجرها در لبنان/ هیچ نقشی نداشتیم

اقتصادنیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 15:43
اقتصادنیوز: رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شده که اسرائیل هیچ نقشی در انفجارهای لبنان نداشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «من مستقیماً هرگونه مشارکت در هرعملیاتی را رد می‌کنم» این‌ها جدیدترین اظهارات رئیس رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات تروریستی انفجار پیجرها در لبنان است.

اسحاق هرتزوگ امروز (یکشنبه) در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «اسکای‌نیوز»، نقش رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی انفجار پیجرها در لبنان را انکار کرد.

در تاریخ‌های 17 و 18 سپتامبر (27 و 28 شهریور ماه)، ابزارآلات ارتباطی چون پیجر و بی‌سیم‌های دو طرفه در مناطق مختلفی از لبنان منفجر شد که طبق آمار رسمی، 37 نفر به شهادت رسیدند و بیش از سه هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

اظهارات رئیس رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده است که منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکایی بر اساس شواهد تایید کرده‌اند که اسرائیل عامل این انفجارها بوده است.

روز جمعه هفته گذشته نیز، شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی به نقل از یک منبع اطلاعاتی آمریکایی گزارش داد اسرائیل در ساخت پیجرهایی که در هفته جاری در لبنان منفجر شدند دست داشته است.

ca1f7a80-a000-49e2-9ae3-0341449ac40a

رژیم صهیونیستی تاکنون به طور رسمی مسئولیت این اقدامات تروریستی را برعهده نگرفته است.

با این‌حال حزب‌الله و مقام‌های لبنانی، رژیم صهیونیستی را عامل این جنایات می‌دانند و حزب‌الله هشدار داده که انتقام این حملات را خواهد گرفت.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.