استعفای خانم مدیر زیر فشار تهدیدها!

مشرق نیوز یکشنبه 01 مهر 1403 - 16:06
لینا سولوکو دیگر مدیرعامل باشگاه رم نیست و امروز رسما از سمتش کناره گیری کرد.

به گزارش مشرق، در بیانیه رسمی آمده است: «آاس رم امروز اعلام می کند که لینا سولوکو، مدیرعامل این باشگاه، از سمت خود کناره‌گیری کرده است. ما از لینا برای خدمات ویژه او در یک دوره حساس برای باشگاه تشکر می کنیم و برای او در چالش های آینده اش آرزوی بهترین ها را داریم. مالکیت باشگاه کاملاً متعهد به رشد و موفقیت آس‌رم است، با تمرکز مداوم روی ارزش هایی که باشگاه ما را بسیار خاص می کند.»

اما دلیل کناره گیری چه بود؟

لینا سولوکو، پس از اخراج دنیله ده روسی، با واکنش شدید هواداران باشگاه مواجه شد. هواداران با چند بنر در سطح شهر خشم خود را به نمایش گذاشتند و در نتیجه این تنش فزاینده، لینا سولوکو باید با اسکورت پلیس در شهر حرکت می کرد. در واقع برای او یک سرویس حفاظتی تعیین شده بود تا از سوی هواداران خشمگین مورد حمله قرار نگیرد.

پس از اعتراضات، شعارها و بنر علیه او در خارج از کمپ تمرینی رم، مقامات امنیتی پایتخت تصمیم به این اقدام حفاظتی گرفتند.

لینا سولوکو به مدت ۴۸ ساعت از این سرویس استفاده کرد و او که دو فرزند خردسال ۳ و ۸ ساله دارد، در نهایت تصمیم گرفت ادامه این وضعیت به صلاح او نیست و در نتیجه از سمتش کنار رفت.

لازم به ذکر است که ده روسی شخصیتی بسیار محبوب در رم است و با وجود شروع ضعیف تیم در فصل جاری بسیاری از هواداران تمایلی به برکناری او نداشتند. به جای ده روسی ایوان یوریچ اکنون روی نیمکت جالوروسی می نشیند.

منبع: ورزش سه

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.