بی تفاوتی نوراللهی به درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 01 مهر 1403 - 17:36
هافبک ایرانی تیم فوتبال الوحده امارات نسبت به درخواست سرمربی تیم ملی ایران برای بازگشت بی تفاوت است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش موضع خود نسبت به شرایط بازگشت احمد نوراللهی به لیست تیم ملی ایران را اعلام کرد.

هافبک الوحده امارات که به گفته کادر فنی تیم ملی ایران به دلیل سرپیچی از تصمیم آنها مبنی بر نشستن روی صندلی تماشاگران برای یکی از بازی‌های تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی در ۲۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ سرپیچی کرده بود از لیست بازیکنان کنار گذاشته شد.

قلعه نویی پس از نزدیک به ۹ ماه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت اگر عذرخواهی کند و شرایط خوبی داشته باشد شانس بازگشت دارد.

این در حالی است که نوراللهی هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده است تا نشان دهد همچنان قصدی برای مصاحبه و توجه به این موضوع ندارد. بنابراین او فعلاً در لیست بازی‌های ملی غایب خواهد بود تا شاید شرایط جدید دیگری برای بازگشت او لحاظ شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.