۱۰۰ مددجو از زندان ساری آزاد شدند

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 01 مهر 1403 - 17:49
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ۱۰۰ مددجوی زندان مرکز استان مازندران آزاد شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی امروزدر جمع مددجویان زندان ساری، اظهار کرد: امروز ۱۰۰ مددجوی زندان ساری که واحد شرایط قانونی آزادی بوده و مدت کمی از حبس آنها باقی مانده بود، با بهره مندی از نهادهای ارفاقی از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود:  مددجویانی که امروز آزاد شدند، دقت کنند با رفتار مناسب و دوری از جرائم و تخلفات، بازگشت مجدد به زندان نداشته و فرد مفیدی برای جامعه و خانواده خود باشند.

پوریانی در ادامه از اعطای تسهیلات بانکی به مددجویان آزاد شده از زندان خبر داد و گفت: مددجویان آزاد شده بر اساس حرفه و هنری که در طول حبس در زندان فرا گرفته‌اند، می‌توانند از سوی مرکز مراقبت‌های بعد از خروج سازمان زندان‌ها، از وام و تسهیلات بانکی با شرایط مناسب برخوردار شده و نسبت به ایجاد شغل برای خود اقدام‌ کنند.

۱۰۰ مددجو از زندان ساری آزاد شدند

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به رشادت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، جان خود را به عنوان بزرگترین سرمایه شان، با اخلاص تمام در راه خداوند متعال و حفظ نظام و تمامیت ارضی کشور فدا کردند و امروز بر همه ما واجب است از این دستاوردهای گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید