ترکیب تیم ملی ایران مقابل فرانسه مشخص شد

فرارو یکشنبه 01 مهر 1403 - 18:51
وحید شمسایی، در بحرانی‌ترین شرایطی با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به دو مسابقه قبلی برای صدرنشینی گروه به مصاف فرانسه خواهد رفت

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2024 از دقایقی دیگر در استادیوم یونیورسال بخارا برابر فرانسه به میدان می‌رود. تیم شمسایی در این جدال سرنوشت ساز، سه مهره کلیدی خود را حسین طیبی و سنگ سفیدی به علت محرومیت و سعید احمدعباسی را با توجه به مصدومیت در تمرین روز گذشته در اختیار ندارد و همچنین چند بازیکن دیگر درگیری ویروس آنفلوانزا شده‌اند. با این حال، سرمربی تیم ملی از ترکیب ابتدایی‌اش رونمایی کرد که تفاوت زیادی نسبت به دو دیدار قبلی مقابل ونزوئلا و گواتمالا دارد.

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران مقابل فرانسه؛

سعید مومنی
علی‌رضا رفیعی پور 
علی‌اصغر حسن زاده؛ کاپیتان
امیرحسین داودی 
سجاد یوسف‌خواه

تیم ملی فوتسال ایران در صورت تساوی و پیروزی به عنوان تیم نخست گروه F در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مراکش می‌رود و اگر متحمل به شکست شود، تایلند حریف بعدی آن‌ها در دور حذفی خواهد بود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.