دربی اصفهان بین شکست‌ناپذیرها؛/ گزارش زنده، ذوب‌آهن 0- سپاهان 0

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 19:03
سبزها و طلایی پوشان فقط به دنبال کسب پیروزی در دربی اصفهان هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از اینکه سه هفته ابتدایی لیگ برتر را با سه تساوی متوالی پشت سر گذاشت، در دیدار اخیرش پیروزی ارزشمندی در تبریز مقابل تراکتور به دست آورد و نخستین شکست فصل حریفش را رقم زد تا روحیه خوبی برای دیدار با سپاهان داشته باشد، اما آنها در حالی اکنون به مصاف همشهری خود رفتند که طلایی پوشان نیز شرایط خیلی خوبی در لیگ دارند و چهار برد متوالی به دست آوردند و می‌خواهند در جدال اصفهانی‌ها نیز نتیجه بگیرند و جایگاهشان در صدر جدول را تثبیت کنند.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان را در همین صفحه دنبال کنید:


هفته پنجم لیگ برتر؛ یکشنبه: 1403/07/01 ؛ ساعت: 19
ورزشگاه: فولادشهر اصفهان
داور: احمد محمدی/ کمک‌ها: مهدی شفیعی و رضا حیدری/ داوران وی‌ای‌آر: موعود بنیادی‌فر و سید علی‌اصغر مومنی/ داور چهارم: محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: سید احمد صالحی.


ذوب‌آهن اصفهان
پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌پور، رامتین سلیمان‌زاده، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مهدی ممی‌زاده، سبحان خاقانی و مجید علیاری.
سرمربی: محمد ربیعی

سپاهان اصفهان
سید پیام نیازمند، هادی محمدی، محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، حسین گودرزی، برایان دابو، سید محمد کریمی، آریا یوسفی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و رضا اسدی.
سرمربی: ژوزه مورایس


⭕️حواشی:

* محمد دانشگر، مدافع خبرساز سپاهان دوباره به لیست نفرات این تیم بازگشته و مقابل ذوب نیمکت‌نشین است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.