تغییرات مهم پرسپولیس در آستانه دربی

خبرآنلاین یکشنبه 01 مهر 1403 - 19:39
تکلیف چهار عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شد و از بین نفرات قبلی تنها یک نفر در این جمع حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نهایی شده و قرار است پس از مشخص شدن فرد پنجم، به صورت رسمی اعلام شود. طبق پیگیری‌های تسنیم، از اعضای کنونی هیئت مدیره تنها پیمان حدادی در سمت خود باقی می‌ماند. او که عضو مالی هیئت مدیره است، به دلیل رضایت سهامداران به فعالیتش ادامه خواهد داد.

به گزارش تسنیم، محمد آخوندی که پیش‌تر نیز در هیئت مدیره سرخپوشان حضور داشته و اکنون عضو شورای شهر تهران است به همراه مهدی همتی و احد میرزایی سه عضو دیگر را تشکیل می‌دهند. همتی به عنوان عضو مالی و از سوی بانک شهر و میرزایی که سابقه فعالیت در باشگاه‌های شهرداری تبریز و ماشین‌سازی را دارد از سوی بانک تجارت در هیئت مدیره حضور خواهند داشت.

عضو پنجم هیئت مدیره نیز فردی حقوقی خواهد بود که قرار است بانک شهر معرفی کند تا به صورت رسمی اعضای جدید هیئت مدیره فعالیت خود را آغاز کنند.

حسین شهریاری، محمد دلبری، مجید پوراحمدی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بودند که جای خود را به نفرات جدید دادند.

رضا درویش نیز قرار است به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه دهد.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.