آزادی لباس کریس رونالدو پوشید!

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 20:11
العروبه علی‌رغم گل تماشایی مهاجم ایرانی خود مقابل خورفکان شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال العروبه که مثل همیشه محمدرضا آزادی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 17 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه دبا به مصاف تیم خورفکان رفت.

خورفکان که مثل العروبه در دو دیدار قبلی شکست خورده بود، در دقیقه 12 به گل رسید، اما قبل از اینکه سوت پایان نیمه نخست زده شود، محمدرضا آزادی با یک ضربه دیدنی کار را به تساوی کشید.

مهاجم ایرانی العروبه که فصل گذشته دو گل دیدنی از روی ضربات ایستگاهی زده بود، نخستین گل خود با پیراهن باشگاه اماراتی را در دقیقه 3+45 بازی امروز مقابل خورفکان با ژست کریس رونالدویی و شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند و کار را به تساوی کشید.

العروبه نتوانست از گل تماشایی آزادی تا پایان مسابقه استفاده کند و در حالی که این مهاجم را از دقیقه 82 به بعد دراختیار نداشت، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل دوم را دریافت کرد و برای سومین هفته پیاپی در لیگ برتر امارات شکست خورد.

آزادی که در فصل گذشته 8 گل در لیگ برتر و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا زده بود، پس از دو مسابقه در لیگ برتر امارات و دو بازی در جام بانک اسلامی ابوظبی، امروز توانست به این روند پایان بدهد و گل دیدنی بزند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.