انگیزه متفاوت علیپور برای گلزنی در دربی/ مهاجم پرسپولیس در یک قدمی تاریخ‌سازی

خبرورزشی یکشنبه 01 مهر 1403 - 20:21
مهاجم پرسپولیس، با ۴ گل در دربی‌ها، در تلاش است تا با شکستن رکورد صفر ایرانپاک، به برترین گلزن تاریخ شهرآورد پایتخت تبدیل شود.

علی علیپور، مهاجم ۲۸ ساله پرسپولیس، پس از درخشش در بازی مقابل آلومینیوم، حالا آماده‌ی حضور در شهرآورد صد و چهارم پایتخت است. او تاکنون ۴ مرتبه موفق به گلزنی در دربی شده و به عنوان جوان‌ترین گلزن تاریخ پرسپولیس در این دیدار سنتی شناخته می‌شود. این گلزن سرخپوشان با انگیزه‌های فراوان به میدان خواهد رفت تا رکورد شخصی خود را بهبود بخشد.

علیپور با ۴ گل در دربی‌های گذشته، نزدیک‌ترین بازیکن به رکورد طلایی صفر ایرانپاک است که با ۷ گل، عنوان برترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها را در اختیار دارد. او اکنون فرصتی دارد تا با درخشش در دربی صد و چهارم، خود را به صدر جدول گلزنان تاریخ این دیدار نزدیک‌تر کند و نام خود را در تاریخ این رقابت سنتی جاودانه سازد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.