نبرد بدون گل دو لژیونر مورد علاقه قلعه‌نویی؛ ستاره استقلالی به فوتبال برگشت

خبرورزشی یکشنبه 01 مهر 1403 - 20:27
وینگر مورد علاقه امیر قلعه نویی بعد از چند ماه دوری از شرایط مسابقه، امروز دقایقی برای تیمش به میدان رفت.

به گزارش خبرورزشی، هفته نهم لیگ برتر روسیه یک تقابل خاص داشت؛ جایی که روستوف با محمد محبی و دینامو ماخاچ قلعه با محمد جواد حسین نژاد رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. هرچند این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان ایرانی دو تیم هم در زمین با یکدیگر دوئلی نداشتند اما حداقل برای امیر قلعه نویی حاوی یک خبر خوشحال کننده بود؛ اینکه بعد از ماه‌ها یکی از بازیکنان مورد علاقه‌اش به میدان رفت و هافبک جوان مدنظر هم همچنان لژیونر فیکس تیم باشگاهی‌اش محسوب می‌شود.

حسین نژاد که در ترکیب ثابت دینامو قرار داشت، در دقیقه ۶۷ مسابقه تعویض شد و دیگر نکته بازی هم حضور تقریبا ۱۴ دقیقه‌ای محمد محبی بود. وینگر سابق استقلال (که او هم مثل حسین نژاد سابقه بازی برای سپاهان را دارد و دو بازیکن پیش از بازی هم با یکدیگر خوش و بش کرده بودند) بهار امسال گرفتار مصدومیتی شد که او را تا امروز از مستطیل سبز دور کرده بود. بازیکنی که جزو نفرات اصلی تیم ملی هم محسوب می‌شد و با دعوت نشدن کریم انصاری فرد، شماره ۱۰ تیم ملی به او رسیده بود. وینگر گلزن بوشهری اولین بازی فصل خود را امروز انجام داد و هرچند نتوانست تاثیری در نتیجه داشته باشد اما قطعا این مسابقه به کسب آمادگی او کمک زیادی خواهد کرد. گفتنی است محبی سال گذشته ۲۲ بازی در لیگ برتر روسیه انجام داد که ۶ گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.