درگیری در ترکیه؛ ‌جنایت در ایران

همشهری آنلاین یکشنبه 01 مهر 1403 - 20:50
دعوای جوان افغان با همشهریانش در کشور ترکیه، پایان تلخی داشت و به انتقام جویی مرگبار و جنایت در ایران منجر شد.

همشهری آنلاین - حوادث: شامگاه سی و یکم شهریور ماه به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان در جریان درگیری به قتل رسیده است.

مقتول پسری جوان و اهل کشور افغانستان بود که در جریان درگیری، هدف ضربات چاقو قرار گرفته و اگر چه برای درمان به بیمارستان انتقال یافته بود اما تلاش برای نجات وی بی فایده بود و او به کام مرگ رفت. مقتول در زمینه نصب روکش صندلی فعالیت داشت و در کارگاه مبل سازی که برادرش در آنجا کار می کرد، نیز نگهبانی می داد. آن روز مقتول در نزدیکی کارگاه با چند نفر درگیر و زخمی شده بود. برادر وی که شاهد درگیری و مجروح شدن برادرش بود، در تحقیقات گفت: برادرم حسین، ‌دو سالی می شد که در ترکیه کار می کرد اما مدتی قبل از این کشور اخراح شد و به افغانستان برگشت.

وی ادامه داد: برادرم یک هفته پیش برای کار راهی ایران شد و یک شب قبل از جنایت به کارگاه مبل سازی که من کار می کردم، ‌آمد. او می گفت در ترکیه، برای چند شب در کمپ بودند که در آنجا با یکی از همشهریانمان به نام علی، دچار اختلافات شدیدی شده بودند. حتی بارها در کشور ترکیه، با هم درگیر می شدند و آنطور که برادم می گفت، درگیری هایشان به خاطر تمسخر و بدگویی بوده است. حتی بعد از اینکه همه آنها از ترکیه اخراج و به افغانستان فرستاده شدند، همچنان اختلافتشان ادامه داشت.

برادرم می گفت از روزی که به ایران آمده، علی هم راهی ایران شده تا با هم قرار دعوا بگذارند. خیلی به حرف های برادرم توجه نکردم تا اینکه یک ساعت قبل از درگیری مرگبار، موبایل برادرم زنگ خورد و بعد او از کارگاه مبلی که در آن مشغول به کار بودیم، خارج شد. ناگهان صدای داد و فریاد شنیدم و فورا از کارگاه بیرون رفتم. با صحنه هولناکی مواجه شدم؛ ۵ نفر از همشهریانم به جان برادرم افتاده بودند و او را کتک می زدند. من فریاد کشیدم و آنها از ترس، گریختند. من هم فورا به اورژانس زنگ زدم تا برادرم که زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یابد اما او زنده نماند.

به دستور بازپرس جنایی تهران، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تا هرچه زودتر عاملان این درگیری مرگبار را دستگیر کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.