دربی اصفهان،جذاب اما بدون برنده/ذوب‌آهن نوار پیروزی‌های سپاهان را قطع کرد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:20
تیم فوتبال سپاهان در نخستین دربی نصف‌جهان برابر همشهری‌اش به تساوی رسید تا شاگردان مورایس همچنان بدون باخت بمانند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه، ۱ مهرماه) در ورزشگاه فولادشهر مهمان ذوب‌آهن بود که این دیدار هم‌شهری‌ها به نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

گل‌ سپاهان:

آریا یوسفی

گل ذوب‌آهن:

کمال کامیابی‌نیا 

یکی از نکات قابل توجه در این دیدار استقبال خوب اصفهانی‌ها از تقابل دو تیم بود، این در حالی بود که بلیت‌های این بازی را ذوب‌آهن میزبان با رقم افزایشی ۲۵۰ هزار تومانی عرضه کرد که با اعتراض تیم مهمان در دقایق پیش از بازی به ۱۵۰ تومان کاهش یافت.

همچنین پس از گل اول سپاهان، ذوب‌آهنی‌ها معترض شده و درخواست کردند تا از VAR استفاده شود، در نهایت VAR گل سپاهان را تأیید کرد.

در پایان این دیدار، شاگردان ژوزه مورایس با توقف برابر هم‌شهریشان همچنان بدون باخت ادامه می‌دهند و ذوب‌آهن نیز روند شگفتی‌سازی برابر مدعیان را تکرار کرد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.