با تمام وجود مقابل مراکش بازی می‌کنیم / شمسایی: با امتیازات کامل به دور بعد می‌رویم

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:29
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، پس از پیروزی مقابل فرانسه از اهداف خود در این مسابقه و همچنین دیدار با مراکش در یک هشتم نهایی جام جهانی می‌گوید

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی در مصاف با فرانسه برای اولین بار در تاریخ خود به عنوان تیم نخست و با تمامی امتیازات ممکن راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد. ستاره‌های شمسایی در دور حذفی مقابل مراکش بهترین تیم جهان در سال 2023 و قهرمان آفریقا به میدان می‌روند.

شمسایی که تیمش به‌رغم نمایش عجیب در نیمه نخست به پیروزی پرگلی دست یافت، پس از این بازی گفت؛

با توجه به این ویروسی که گرفتار آن شدیم باید از بازیکنان مراقبت می‌کردیم که خود بنده هم دچار آن شدم در نیمه دوم به آنچه که می‌خواستیم دست یافتیم. ما پیروزی برابر فرانسه را می‌خواستیم و سه امتیاز را به دست آوردیم و با 9 امتیاز صعود کردیم. از حالا به بعد روی بازی بعدی متمرکز خواهیم شد. از تمامی بازیکنانم تشکر می‌کنم. امتیازات کامل را گرفتیم به امید خدا برای بازی آینده آماده می‌شویم. بازی برابر مراکش هم برای ما و هم برای آنها حکم مرگ و زندگی را دارد. تیمی که پیروز شود در جام جهانی و ادامه رقابت‌ها باقی می‌ماند و تیم بازنده از مسابقات کنار می‌رود. مراکش تیم بزرگی هستش و بازی‌های تدارکاتی زیادی را انجام داده. ما ایرانیم و با تمام وجود برای موفقیت بازی می‌کنیم.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و مراکش، روز پنج شنبه از ساعت 16 در استادیوم یونیورسال بخارا به مصاف همدیگر خواهند رفت و برنده این نبرد هیجان انگیز در یک چهارم نهایی با برنده دوئل برزیل و کاستاریکا روبه‌رو می‌شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.