در میان اتفاقات عجیب اتحاد/ قبل از اولین بازی: کارت زرد عجیب مدافع آرسنال!

ورزش سه یکشنبه 01 مهر 1403 - 21:31
یکی از اتفاقات جالب بازی منچسترسیتی و آرسنال، کارت زرد مایلز لوئیس اسکلی، ستاره جوان توپچی‌ها بود که قبل از ثبت اولین بازی‌اش رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار منچسترسیتی و آرسنال پر از اتفاق بود و در جریان تساوی ۲-۲ این دو تیم، هواداران شاهد یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فصل ۲۵-۲۰۲۴ بودند. در میان ۴ گل زده شده و حواشی دیگر، کارت زردی هم برای یکی از مایلز لوئیس اسکلی، ستاره‌های جوان آرسنال، ثبت شد که توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد.

این بازیکن ۱۷ ساله که هنوز اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام نداده بود، در دقیقه ۶۵ کارت زرد دریافت کرد. دلیل کارت زرد این هافبک تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های انگلیس مشخص نبود، اما او در صحنه‌ای در حالی‌که در لب خط در حال گرم کردن بود وارد یک بحث با مایکل اولیور، داور بازی، شد و لین داور بدون تردید او را با کارت زرد جریمه کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که آرسنال با نتیجه ۲-۱ از منچسترسیتی پیش بود و تلاش می‌کرد تا این نتیجه را حفظ کند.

2084919

با این حال در لحظات پایانی اتفاقات دیگری رخ داد که نتیجه بازی را تغییر داد. پس از مصدومیت یورین تیمبر، لوئیس اسکلی که قبل از انجام اولین بازی‌اش برای توپچی‌ها کارت زرد گرفته بود، به جای او وارد بازی شد و همین باعث شد که تمرکز و استحکام خط دفاعی آرسنال به هم بریزد و تسلط سیتی بیشتر شود. حدود ۵ دقیقه بعد از این تعویض بود که سیتی به گل دوم رسید و از شکست خانگی فرار کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.